Klagomål 

Har du köpt en vara på vår webbshop eller i vår butik som du vill reklamera, vänligen skicka ett e-postmeddelande till [email protected] så återkommer vi till dig så snart som möjligt. Alla reklamationer måste skickas in i skriftligt format innan de kan behandlas. I din e-post vänligen ange ordernummer, telefon, namn och adress samt en beskrivning av defekten/skadan. Om reklamationen beror på synliga skador/defekter ska du även skicka bilder på produkten.

Fraktskador

Om du upplever synliga fraktskador på förpackningen måste du be transportören att vidta försiktighetsåtgärder vid leverans. Du ska då ta bilder på både yttre och inre skador på förpackningen, som ska bifogas i e-posten när du skickar din reklamation till oss.

Om din förfrågan gäller transportskador är det viktigt att du inte skickar tillbaka varan innan du varit i kontakt med oss.

Vi tar endast emot skriftliga klagomål, aldrig per telefon.

Om du inte har ditt ordernummer, vänligen lägg till så mycket information som möjligt så att vi kan hitta din beställning. Skriv i detalj vad felet eller bristen handlar om.